وقتی رفتی تو از پیشم





وقتی رفتی تو از پیشم  

وقتی رفتی تو از پیشم تمام آرزوهام مرد

ندیدی   که   شکست   قلبم

ندیدی که قلب من آزرد

بیا برگرد عزیزه من

که  بدجوری  دلم  تنگه

درو دیوار  این  خونه   با من

بدجوری   میجنگه

آه نیستی

ببینی  تنهایی هامو

صدای هق هقه شب گریه هامو

بیا بگذر ببخش  خوبم  گناهم  را ، حلالم کن

بگوکی بودتورو راحت گرفت از قلب تنهام

کدوم     نارفیقی     بود      که

نفهمید من تورو میخوام

خدا لعنت کنه

اون که

تورو  از

من جدا کرد

منو   تو  اوج   غم

تو   بی   کسی

بی همنفس

تنها رها

کرد



نظرات شما عزیزان:

یاس
ساعت22:50---8 ارديبهشت 1391
* و همیشه خدایی هست که داشتن اش جبران همه نداشته هاست.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته ای از یك عاشق به نام :تنها| جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, | 11:24 | + | موضوع: <-PostCategory-> |